Darbo su "sunkiais" klientais ir pretenzijų valdymo ypatumai (online)
119 €
ID: 7770517
Skelbimo aprašas
2025 m. kovo 6 d. organizuojamas nuotolinis mokymo seminaras "Darbo su „sunkiais“ klientais ir pretenzijų valdymo ypatumai".
Kas yra „sunkus“ klientas?
Kodėl Jūsų klientai būna „sunkūs“?
Kokią naudą įmonei ir darbuotojui suteikia „sunkus“ klientas?
Kaip kovoti su manipuliacijomis?
Mokymų programa skirta darbuotojams, kurie atsakingi už klientų aptarnavimą, paslaugų ar prekių pristatymą bei pardavimus, kurie savo darbe susiduria su pretenzijomis bei „sunkiais“ klientais.
Mokymų trukmė: 6 ak. val.
Mokymų laikas: 9.00 - 14.30
Mokymų vieta: nuotoliniai, zoom platforma.
Mokymų kaina: 119 Eur/asm. PVM neapmokestinama.
Nuolaidos: registruokite 4 dalyvius, o mokėkite tik už 3!
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro mokomąją medžiagą, dalyvio pažymėjimą. Įskaičiuota kavos pertraukėlės ir pietūs restorane.
Nagrinėjamos temos:
Skirtingi klientai – skirtingas bendravimas.
Kas yra „sunkus“ klientas? Klientų tipai.
„Sunkaus“ kliento nauda įmonei ir darbuotojui.
Bendravimas su „sunkiais“ klientais.
Efektyvus konflikto eigos kontroliavimas bei kliento prieštaravimų suvaldymas.
Užsikirtusios plokštelės technika.
Savo pozicijos išlaikymas ir tinkamas „Ne“ pasakymas.
Efektyvus kliento skundo telefonu valdymas.
Kaip „atsigauti“ po „sunkaus“ kliento?
Situacijos vertinimo įtaka darbuotojo elgesiui.
Lektorė: Psichologė Agnė Lotužytė. Psichologijos bakalaurė ir magistrė (VU, 2011-2017). Papildomai baigusi 180 ak. val. pedagoginės psichologijos ir didaktikos kursus. Mokymų vedimo patirtis nuo 2016 metų. Lektorė, mokymų trenerė, suaugusiųjų mokymo programų sudarytoja, turinti didelę patirtį psichoedukaciniuose ir socialiniuose mokymuose bei konsultavime, aktyviai gilinanti savo žinias psichologijos mokslo srityje. Veda tiesioginius ir nuotolinius savęs veiksmingumo, problemų sprendimo, konfliktų valdymo, asmenybės tobulinimo, sėkmingo bendravimo ir kt. mokymus. Agnė atlieka kolektyvo psichologinio klimato tyrimus.
Artimiausi atvirieji mokymo seminarai:
Vasario 25 d. Pozityviosios psichologijos taikymas darbinėje veikloje
Vasario 20 d. Bendravimo kultūra ir veiksminga vidinė komunikacija
Kovo 6 d. Darbo su “sunkiais” klientais ir pretenzijų valdymo ypatumai
Kovo 14 d. Personalo valdymas ir motyvavimas
Kovo 18 d. Laiko planavimas ir darbo organizavimas: 7 su puse technikos planuoti laiką darbe ir ne tik
Kovo 27 d. Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas
Registruokitės, teiraukitės [email protected] , telefonu +370 618 48891
https://personaloprojektai.lt/atvirųjų-mokymų-registracija
Mūsų lektorių komanda yra pasiruošusi parengti ir vykdyti mokymų programą, aktualią Jūsų kolektyvui, atsižvelgiant į organizacijos specifiką, mokymų tikslus, išsakytus poreikius.
Kas yra „sunkus“ klientas?
Kodėl Jūsų klientai būna „sunkūs“?
Kokią naudą įmonei ir darbuotojui suteikia „sunkus“ klientas?
Kaip kovoti su manipuliacijomis?
Mokymų programa skirta darbuotojams, kurie atsakingi už klientų aptarnavimą, paslaugų ar prekių pristatymą bei pardavimus, kurie savo darbe susiduria su pretenzijomis bei „sunkiais“ klientais.
Mokymų trukmė: 6 ak. val.
Mokymų laikas: 9.00 - 14.30
Mokymų vieta: nuotoliniai, zoom platforma.
Mokymų kaina: 119 Eur/asm. PVM neapmokestinama.
Nuolaidos: registruokite 4 dalyvius, o mokėkite tik už 3!
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro mokomąją medžiagą, dalyvio pažymėjimą. Įskaičiuota kavos pertraukėlės ir pietūs restorane.
Nagrinėjamos temos:
Skirtingi klientai – skirtingas bendravimas.
Kas yra „sunkus“ klientas? Klientų tipai.
„Sunkaus“ kliento nauda įmonei ir darbuotojui.
Bendravimas su „sunkiais“ klientais.
Efektyvus konflikto eigos kontroliavimas bei kliento prieštaravimų suvaldymas.
Užsikirtusios plokštelės technika.
Savo pozicijos išlaikymas ir tinkamas „Ne“ pasakymas.
Efektyvus kliento skundo telefonu valdymas.
Kaip „atsigauti“ po „sunkaus“ kliento?
Situacijos vertinimo įtaka darbuotojo elgesiui.
Lektorė: Psichologė Agnė Lotužytė. Psichologijos bakalaurė ir magistrė (VU, 2011-2017). Papildomai baigusi 180 ak. val. pedagoginės psichologijos ir didaktikos kursus. Mokymų vedimo patirtis nuo 2016 metų. Lektorė, mokymų trenerė, suaugusiųjų mokymo programų sudarytoja, turinti didelę patirtį psichoedukaciniuose ir socialiniuose mokymuose bei konsultavime, aktyviai gilinanti savo žinias psichologijos mokslo srityje. Veda tiesioginius ir nuotolinius savęs veiksmingumo, problemų sprendimo, konfliktų valdymo, asmenybės tobulinimo, sėkmingo bendravimo ir kt. mokymus. Agnė atlieka kolektyvo psichologinio klimato tyrimus.
Artimiausi atvirieji mokymo seminarai:
Vasario 25 d. Pozityviosios psichologijos taikymas darbinėje veikloje
Vasario 20 d. Bendravimo kultūra ir veiksminga vidinė komunikacija
Kovo 6 d. Darbo su “sunkiais” klientais ir pretenzijų valdymo ypatumai
Kovo 14 d. Personalo valdymas ir motyvavimas
Kovo 18 d. Laiko planavimas ir darbo organizavimas: 7 su puse technikos planuoti laiką darbe ir ne tik
Kovo 27 d. Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas
Registruokitės, teiraukitės [email protected] , telefonu +370 618 48891
https://personaloprojektai.lt/atvirųjų-mokymų-registracija
Mūsų lektorių komanda yra pasiruošusi parengti ir vykdyti mokymų programą, aktualią Jūsų kolektyvui, atsižvelgiant į organizacijos specifiką, mokymų tikslus, išsakytus poreikius.
Kontaktai
Vardas
Ramunė
Telefonas
Interneto svetainė
Miestas
Visi miestai
El. paštas