Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas (online)
99 €
ID: 7238929
Skelbimo aprašas
Kviečiame dalyvauti kovo 27 d. vyksiančiuose nuotoliniuose mokymuose „Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas“.
Mokymų trukmė: 4 ak.val.
Mokymų laikas: 9.00-12.10
Mokymų vieta: zoom platforma.
Mokymų kaina: 99 Eur/asm. PVM neapmokestinama.
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro mokomąją medžiagą, dalyvio pažymėjimą.
Mokymų programa skirta darbuotojams, kurių veikla susijusi su klientų aptarnavimu, tiesiogiai bendraujantiems su klientais, kurie siekia tobulinti save ir siekti geresnių darbo su klientais rezultatų.
Nagrinėjamos temos:
Palankaus savo ir įmonės įvaizdžio formavimas.
Būtinos profesionalaus darbuotojo savybės ir nuostatos.
Lūkestis – realybė. Reputacija – pasitenkinimas.
Kas yra klientų pasitenkinimas? Profesionalumas be pasiteisinimų.
Informacija ir geras aptarnavimas – ar egzistuoja ryšys?
Komunikacijos ypatumai.
Efektyvumas bendraujant su klientais.
Kaip geriau pažinti kiekvieną klientą?
Klientų elgesio stiliaus atpažinimas ir prisitaikymas prie jo.
Vartojamų žodžių įtaka pašnekovui.
Lektorė: psichologė Gintarė Radvinskienė. Psichologijos bakalaurė ir magistrė, nuo 2007 metų dirbanti klientų ir personalo konsultavime, turinti didelę praktinę patirtį mokymuose, intervizijų moderavime, saviugdos bei terapinių renginių organizavime. Taiko aktyvaus mokymosi metodiką, kuri padeda greičiau susieti teoriją ir praktiką, metaforinių-asociatyvinių kortelių metodikas, regresinės terapijos bei Sedonos (emocijų paleidimo) praktikas.
Registruokitės, detalių programų teiraukitės [email protected] , telefonu +370 618 48891
https://personaloprojektai.lt/atvirųjų-mokymų-registracija
Mūsų lektorių komanda yra pasiruošusi parengti ir vykdyti mokymų programą, aktualią Jūsų kolektyvui, atsižvelgiant į organizacijos specifiką, mokymų tikslus, išsakytus poreikius.
Mokymų trukmė: 4 ak.val.
Mokymų laikas: 9.00-12.10
Mokymų vieta: zoom platforma.
Mokymų kaina: 99 Eur/asm. PVM neapmokestinama.
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro mokomąją medžiagą, dalyvio pažymėjimą.
Mokymų programa skirta darbuotojams, kurių veikla susijusi su klientų aptarnavimu, tiesiogiai bendraujantiems su klientais, kurie siekia tobulinti save ir siekti geresnių darbo su klientais rezultatų.
Nagrinėjamos temos:
Palankaus savo ir įmonės įvaizdžio formavimas.
Būtinos profesionalaus darbuotojo savybės ir nuostatos.
Lūkestis – realybė. Reputacija – pasitenkinimas.
Kas yra klientų pasitenkinimas? Profesionalumas be pasiteisinimų.
Informacija ir geras aptarnavimas – ar egzistuoja ryšys?
Komunikacijos ypatumai.
Efektyvumas bendraujant su klientais.
Kaip geriau pažinti kiekvieną klientą?
Klientų elgesio stiliaus atpažinimas ir prisitaikymas prie jo.
Vartojamų žodžių įtaka pašnekovui.
Lektorė: psichologė Gintarė Radvinskienė. Psichologijos bakalaurė ir magistrė, nuo 2007 metų dirbanti klientų ir personalo konsultavime, turinti didelę praktinę patirtį mokymuose, intervizijų moderavime, saviugdos bei terapinių renginių organizavime. Taiko aktyvaus mokymosi metodiką, kuri padeda greičiau susieti teoriją ir praktiką, metaforinių-asociatyvinių kortelių metodikas, regresinės terapijos bei Sedonos (emocijų paleidimo) praktikas.
Registruokitės, detalių programų teiraukitės [email protected] , telefonu +370 618 48891
https://personaloprojektai.lt/atvirųjų-mokymų-registracija
Mūsų lektorių komanda yra pasiruošusi parengti ir vykdyti mokymų programą, aktualią Jūsų kolektyvui, atsižvelgiant į organizacijos specifiką, mokymų tikslus, išsakytus poreikius.
Kontaktai
Vardas
Ramunė
Telefonas
Interneto svetainė
Miestas
Visi miestai
El. paštas