Skelbimo galiojimas pasibaigė!
Darbo su "sunkiais" klientais ir pretenzijų valdymo ypatumai (online)
109 €
ID: 7770517
Skelbimo aprašas
Lapkričio 21 d. organizuojamas nuotolinis mokymo seminaras "Darbo su „sunkiais“ klientais ir pretenzijų valdymo ypatumai".
Kas yra „sunkus“ klientas?
Kodėl Jūsų klientai būna „sunkūs“?
Kokią naudą įmonei ir darbuotojui suteikia „sunkus“ klientas?
Kaip kovoti su manipuliacijomis?
Mokymų programa skirta darbuotojams, kurie atsakingi už klientų aptarnavimą, paslaugų ar prekių pristatymą bei pardavimus, kurie savo darbe susiduria su pretenzijomis bei „sunkiais“ klientais.
Mokymų trukmė: 6 ak. val.
Mokymų laikas: 9.00 - 14.30
Mokymų vieta: nuotoliniai, zoom platforma.
Mokymų kaina: 109 Eur/asm. PVM neapmokestinama.
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro mokomąją medžiagą, dalyvio pažymėjimą. Įskaičiuota kavos pertraukėlės ir pietūs restorane.
Nagrinėjamos temos:
Skirtingi klientai – skirtingas bendravimas.
Kas yra „sunkus“ klientas? Klientų tipai.
„Sunkaus“ kliento nauda įmonei ir darbuotojui.
Bendravimas su „sunkiais“ klientais.
Efektyvus konflikto eigos kontroliavimas bei kliento prieštaravimų suvaldymas.
Užsikirtusios plokštelės technika.
Savo pozicijos išlaikymas ir tinkamas „Ne“ pasakymas.
Efektyvus kliento skundo telefonu valdymas.
Kaip „atsigauti“ po „sunkaus“ kliento?
Situacijos vertinimo įtaka darbuotojo elgesiui.
Lektorė: Psichologė Agnė Lotužytė. Psichologijos bakalaurė ir magistrė (VU, 2011-2017). Papildomai baigusi 180 ak. val. pedagoginės psichologijos ir didaktikos kursus. Mokymų vedimo patirtis nuo 2016 metų. Lektorė, mokymų trenerė, suaugusiųjų mokymo programų sudarytoja, turinti didelę patirtį psichoedukaciniuose ir socialiniuose mokymuose bei konsultavime, aktyviai gilinanti savo žinias psichologijos mokslo srityje. Veda tiesioginius ir nuotolinius savęs veiksmingumo, problemų sprendimo, konfliktų valdymo, asmenybės tobulinimo, sėkmingo bendravimo ir kt. mokymus. Agnė atlieka kolektyvo psichologinio klimato tyrimus.
Lapkričio mėn. organizuojami atvirieji mokymo seminarai:
Lapkričio 8 d. (kontaktinis) Kaip padidinti pardavimo efektyvumą ir profesionaliai dirbti su klientais?
Lapkričio 14 d. (nuotolinis) Streso, emocijų ir konfliktinių situacijų valdymas
Lapkričio 21 d. (nuotolinis) Darbo su “sunkiais” klientais ir pretenzijų valdymo ypatumai
Lapkričio 26 d. (nuotolinis) Pozityviosios psichologijos taikymas darbinėje veikloje
Gruodžio mėn. organizuojami atvirieji mokymo seminarai:
Gruodžio 6 d. (kontaktinis) Sėkmingos derybos ir argumentavimo menas
Gruodžio 12 d. (nuotolinis) Bendravimo kultūra ir veiksminga vidinė komunikacija
Registruokitės, teiraukitės [email protected] , telefonu +370 618 48891
https://personaloprojektai.lt/atvirųjų-mokymų-registracija
Mūsų lektorių komanda yra pasiruošusi parengti ir vykdyti mokymų programą, aktualią Jūsų kolektyvui, atsižvelgiant į organizacijos specifiką, mokymų tikslus, išsakytus poreikius.
Kas yra „sunkus“ klientas?
Kodėl Jūsų klientai būna „sunkūs“?
Kokią naudą įmonei ir darbuotojui suteikia „sunkus“ klientas?
Kaip kovoti su manipuliacijomis?
Mokymų programa skirta darbuotojams, kurie atsakingi už klientų aptarnavimą, paslaugų ar prekių pristatymą bei pardavimus, kurie savo darbe susiduria su pretenzijomis bei „sunkiais“ klientais.
Mokymų trukmė: 6 ak. val.
Mokymų laikas: 9.00 - 14.30
Mokymų vieta: nuotoliniai, zoom platforma.
Mokymų kaina: 109 Eur/asm. PVM neapmokestinama.
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro mokomąją medžiagą, dalyvio pažymėjimą. Įskaičiuota kavos pertraukėlės ir pietūs restorane.
Nagrinėjamos temos:
Skirtingi klientai – skirtingas bendravimas.
Kas yra „sunkus“ klientas? Klientų tipai.
„Sunkaus“ kliento nauda įmonei ir darbuotojui.
Bendravimas su „sunkiais“ klientais.
Efektyvus konflikto eigos kontroliavimas bei kliento prieštaravimų suvaldymas.
Užsikirtusios plokštelės technika.
Savo pozicijos išlaikymas ir tinkamas „Ne“ pasakymas.
Efektyvus kliento skundo telefonu valdymas.
Kaip „atsigauti“ po „sunkaus“ kliento?
Situacijos vertinimo įtaka darbuotojo elgesiui.
Lektorė: Psichologė Agnė Lotužytė. Psichologijos bakalaurė ir magistrė (VU, 2011-2017). Papildomai baigusi 180 ak. val. pedagoginės psichologijos ir didaktikos kursus. Mokymų vedimo patirtis nuo 2016 metų. Lektorė, mokymų trenerė, suaugusiųjų mokymo programų sudarytoja, turinti didelę patirtį psichoedukaciniuose ir socialiniuose mokymuose bei konsultavime, aktyviai gilinanti savo žinias psichologijos mokslo srityje. Veda tiesioginius ir nuotolinius savęs veiksmingumo, problemų sprendimo, konfliktų valdymo, asmenybės tobulinimo, sėkmingo bendravimo ir kt. mokymus. Agnė atlieka kolektyvo psichologinio klimato tyrimus.
Lapkričio mėn. organizuojami atvirieji mokymo seminarai:
Lapkričio 8 d. (kontaktinis) Kaip padidinti pardavimo efektyvumą ir profesionaliai dirbti su klientais?
Lapkričio 14 d. (nuotolinis) Streso, emocijų ir konfliktinių situacijų valdymas
Lapkričio 21 d. (nuotolinis) Darbo su “sunkiais” klientais ir pretenzijų valdymo ypatumai
Lapkričio 26 d. (nuotolinis) Pozityviosios psichologijos taikymas darbinėje veikloje
Gruodžio mėn. organizuojami atvirieji mokymo seminarai:
Gruodžio 6 d. (kontaktinis) Sėkmingos derybos ir argumentavimo menas
Gruodžio 12 d. (nuotolinis) Bendravimo kultūra ir veiksminga vidinė komunikacija
Registruokitės, teiraukitės [email protected] , telefonu +370 618 48891
https://personaloprojektai.lt/atvirųjų-mokymų-registracija
Mūsų lektorių komanda yra pasiruošusi parengti ir vykdyti mokymų programą, aktualią Jūsų kolektyvui, atsižvelgiant į organizacijos specifiką, mokymų tikslus, išsakytus poreikius.
Kontaktai
Pardavėjo kontaktiniai duomenys nėra rodomi, nes skelbimo galiojimas pasibaigė.